نوشته شده توسط : محیا یوسفی

آیا می‌توانم یک پنجره upvc رنگی خریداری کنم و هزینه آن چقدر است؟
هرچند رنگ سفید، رنگی است که تقریبا سازگار با هر خانه‌ای می‌باشد، داشتن پنجره های upvc با رنگ‌های مختلف در خانه شما می‌تواند یک سلیقه شخصی باشد. با این حال، ممکن است نیاز به پنجره‌هایی داشته باشید که سازگار با طرح خانه محل سکونت شما باشند. در هر کدام از این موارد، اگر شما از پنجره‌ دوجداره upvc رنگی استفاده می‌کنید، در اینجا یک راهنمای کوتاه برای آشنایی با گزینه‌های شما برای پنجره های upvc رنگی گردآوری شده است.

پنجره های upvc رنگی

انواع روکش پنجره های upvc رنگی

به طور خلاصه، دو روش برای رنگ آمیزی پروفیل (فریم) پنجره‌های upvc وجود دارد.

    • اسپری‌های رنگی
    • فویل‌های لمینت

پنجره های upvc رنگ شده با اسپری

هیچ قاعده ثابتی در این زمینه وجود ندارد. فریم پنجره‌ها معمولا در کارخانه یا در زمان نصب با اسپری رنگ آمیزی می‌شوند. پنجره‌های upvc رنگ شده با اسپری “در محل” اغلب زمانی استفاده می‌شوند که کسی بخواهد رنگ پنجره‌های موجود خود را تغییر دهد.
از لحاظ تاریخی، پس از گذشت چند سال، مشکلاتی مربوط به از بین رفتن رنگ و لایه لایه شدن آنها به وجود می‌آید، اما فن آوری‌های مدرن رنگ آمیزی پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند. این روزها می‌توانید رنگ‌هایی بیابید که مخصوص upvc، PVC یا سایر پلاستیک‌های سخت مانند ABS، پلی کربنات، روکش‌های اکریلیک و پلی استر هستند.
این نوع رنگ‌ها با سطح upvc درگیر می‌شوند و دارای ضمانت نامه‌های حداقل 10 ساله هستند. تقریبا در هر رنگ موجود بوده و این پنجره‌ها می‌توانند دارای روکش براق، ساتن یا مات باشند. دارای روکش مرواریدی یا فلزی. مقاوم در برابر خراش و اشعه ماوراء بنفش خورشید (مقاوم در برابر محو شدن).
استفاده از رنگ‌های اسپری در پنجره یو پی وی سی به دلیل طیف گسترده‌ رنگ هامزایای بسیاری دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. هنگام انتخاب پیمانکار برای روکش کاری رنگ “در محل”، توصیه می‌شود مراقبت‌های لازم را اتخاذ کنید. تحقیقات خود را انجام دهید و تنها از یک شرکت با تجربه و معتبر مانند ایران یو پی وی سی برای این کار استفاده کنید.

پنجره های upvc رنگ شده با لمینت

فویل‌های رنگی برای فریم‌های پنجره های upvc از یک فرایند کاملا متفاوت برای رنگ آمیزی استفاده می‌کنند و می‌توانند در هنگام تولید در کارخانه اعمال شوند.
اساسا، این فرآیند به صورتی است که “رنگ پوسته” یا فویل بر روی سطح فریم قرار می‌گیرد و سپس با اعمال گرما بر روی آن نصب می‌شود. این فرآیند فویل‌های رنگی را به صورت ایمن و “کامل” بر روی سطح فریم‌ها نصب می‌کند.
این فرآیند همچنین اجازه می‌دهد که فویل بافت دار باشد و از این رو می‌توانید از طراحی چوبی بر روی آن استفاده کنید. این طراحی چوبی، ظاهر چوب واقعی را شبیه سازی می‌کند و جلوه بسیار خوبی دارد.
تنها نقص آنها در مقایسه با رنگ‌های اسپری شده upvc ، طیف رنگی محدود آن است. احتمالا حدود 20 رنگ در بازار وجود دارد، که در هر مجموعه حدود 12 تا 14 رنگ وجود داشته و می‌توانید از روکش طرح‌دار چوبی استفاده کنید.
رنگ‌های جالبی که شما ممکن است بخواهید در نظر بگیرید
همچنین گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید از یک رنگ در خارج پنجره و یک رنگ متفاوت در داخل آن استفاده کنید.
به عنوان مثال، شما می‌توانید یک رنگ چوب ماهونی در خارج را با یک رنگ سفید یا سیاه / قهوه‌ای و کرم در داخل ترکیب کنید. شما می‌توانید آنها را هر طور که دوست دارید ترکیب کنید. قاب داخلی روشن یا سفید نیز می‌تواند منجر به ایجاد خطای دید و نازک‌تر دیده شدن آنها شود.

پنجره‌های upvc رنگی برای یک خانه متوسط چه ??قیمتی دارند؟

در مرحله اول، هر رنگ دیگر به غیر از سفید، می‌تواند مبلغی را به هزینه اولیه واحد پنجره شما اضافه کند. این می‌تواند بسته به تولیدکننده در حدود 10 تا 20 درصد متغیر باشند. کل هزینه پنجره برای یک خانه به طراحی آن بستگی دارد. به عنوان مثال، پنجره‌های طرح‌دار گران‌تر از پنجره‌های کابینتی هستند و یک پنجره خلیجی قیمت بیشتری در مقایسه با یک پنجره مسطح خواهد داشت. پس لطفا این موارد را به هنگام انتخاب پنجره در ذهن داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محیا یوسفی

به همان اندازه که در و پنجره های دو جداره upvc  زیبا هستند، قاب‌های آن باید به درستی نگهداری شوند. گرد و غبار و کثیفی باعث انواع مختلفی از تغییرات ظاهری بسته به رنگی که درب‌ و پنجره‌ها با آنها پوشانده شده است، می‌شوند. اما معمول‌ترین آنها تغییر رنگ فریم‌های سفید هستند.
قاب‌های سفید پنجره دوجداره upvc  اغلب به خاطر رنگ خود، به سختی کثیف می‌شوند و اگر هم کثیف شوند جاهایی که کثیف شده‌اند بیشتر قابل مشاهده هستند. تمیز کردن این نوع از قالب‌های پنجره به صورت حرفه‌ای، نکات ظریف مخصوص به خود را دارد که باید هنگام تلاش برای تمیز کردن از آنها آگاه باشید. لوازمی که نیاز دارید
یک سطل، آب ولرم، 2 عدد پارچه تمیز، برس، محلول پاک‌کننده و تمیز کننده غیر ساینده upvc.
مراحل زیر را برای تمیز کردن در و پنجره دوجداره upvc و رسیدن به ظاهر براق و درخشان دنبال کنید!

 

پنجره دوجدارهupvc

 

نحوه تمیزکردن چارچوب پنجره upvc

از بین بردن و پاک کردن هر چیزی که برای مدتی طولانی کثیف بوده، سخت است. بنابراین قبل از شروع هر کاری، از یک قلم موی کوچک برای نرم کردن کثیفی داخل فریم‌های پنجره استفاده کنید. اگر برس ندارید، می‌توانید از یک پارچه با الیاف ضخیم استفاده کنید. بعد از خیس خوردن، لکه‌ها و کثیفی خیلی راحت‌تر تمیز خواهند شد.
باقیمانده لکه را بشویید. اول، سطل را با آب ولرم پر کنید. یک پارچه را به داخل آب فرو کنید و به آرامی سطح داخل و خارج قاب پنجره را به طور کامل تمیز کنید. دلیل این که ما از مواد شوینده استفاده نمی‌کنیم، این است که مطمئن شویم چیزهایی که ممکن است با آب تمیز شوند را از بین ببریم و در استفاده از مواد شوینده صرفه جویی کنیم. بعد از تمیزکردن قاب پنجره را خشک کنید.
در صورتی که لکه‌ها با آب تمیز نشدند از مواد شوینده استفاده کنید. مواد شوینده را بر روی پارچه ریخته و سپس اقدام به پاک کردن لکه کنید. در صورتی که در مرحله اول لکه پاک نشد، مجددا این کار را انجام دهید. بعد از پاک شدن لکه قاب پنجره را با استفاده از آب ولرم بشویید تا مواد شوینده از روی آن پاک شوند و سپس آن را خشک کنید. با وجود این که باید این روش را برای هر لکه جدید بر روی فریم‌های پنجره انجام دهید، خبر خوب این است که سطح پنجره یو پی وی سی فرآیند تمیز کردن را بسیار آسان‌تر می‌کند.

هم چنین در اغلب موارد می‌توانید از 100 % کثیفی و دوده خلاص شوید.
علاوه بر مراحل تمیز کردن، باید به نکاتی هم توجه داشته باشید تا بتوانید از چارچوب‌ پنجره upvc حفاظت کامل را انجام دهید. به راحتی می‌توان آنها را به یاد آورد و این موارد می‌تواند آسیب‌های بالقوه به درب و پنجره‌های شما را کم کنند و این نکات را می‌توانید در مقاله‌های وبسایت ایران یو پی وی سی مطالعه فرمایید.

تمیز کردن قالب‌های پنجره upvc

در هنگام تمیز کردن، فقط از پارچه‌های سفید و تمیز استفاده کنید. دلیل این امر این است که پارچه‌های رنگارنگ با رنگ‌های روشن می‌توانند رنگ خود را به چارچوب پنجره upvc منتقل کنند. این نوع لکه‌ای است که شما نمی‌خواهید باعث ایجاد آن شوید، چون انتقال رنگ پارچه به قاب پنجره یکی از سخت‌ترین لکه‌هایی است که به راحتی از بین نخواهد رفت.
از یک محلول تمیز کننده غیر ساینده استفاده کنید. این خیلی مهم است، چون سطح فریم‌های پنجره به رغم قوی بودن، بسیار مستعد خراش هستند. در صورتی که از مواد شوینده قوی استفاده کنید در پایان ممکن است باعث آسیب جبران ناپذیری به قاب‌های پنجره خود شوید.
از روش مشابه پاک کردن شیشه استفاده نکنید. به یاد داشته باشید، شیشه بسیار متفاوت از upvc است، بنابراین هر چیزی که تا کنون می‌خوانید تنها باید در فریم‌های پنجره مورد استفاده قرار گیرد. پاک کننده‌های شیشه هرگز نباید برای upvc استفاده شوند.
حفظ قالب‌های پنجره upvc کار دشواری نیست و به آموزش زیادی نیاز ندارد، اما خوب است که این چند نکته را بدانید که می‌تواند درخشش چارچوب درب و پنجره شما را تضمین کند.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محیا یوسفی

نکاتی درباره درب‌ و پنجره‌های upvc

درب‌ و پنجره‌های upvc به طور گسترده‌ای در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. upvc ماده‌ای بسیار محبوب برای ساخت درب و پنجره است و به خاطر داشتن مزایای زیادی که دارد استفاده از آن هر روز بیشتر می‌شود. در زمان ساخت قاب‌های درب‌ و پنجره‌های upvc در درون قاب از فولاد گالوانیزه استفاده می‌شود که باعث استقامت و دوام درب‌ و پنجره‌های upvc می‌شود و آن را برای استفاده در انواع ساختمان‌ها مناسب می‌سازد.
درب‌ و پنجره‌های upvc امروزه به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا بر خلاف سایر مواد به راحتی تحت تاثیر رطوبت قرار نمی‌گیرد و بهترین نکته در مورد آن این است که بدون نیاز به نگهداری می‌تواند برای مدتی طولانی کارایی داشته باشد. می‌توانید جلوه ساختمان خود را با نصب درب‌ و پنجره upvc متحول کنید، و از مزایای بسیار آن استفاده کنید و محیطی آرام و اختصاصی برای خود ایجاد کنید.

برخی از مزایای استفاده از درب‌ و پنجره‌های upvc

شرکت ایران یو پی وی سی از قدرت و دوام موادی که در قاب‌های درب‌ و پنجره‌های upvc استفاده می‌کند کاملا مطمئن بوده و کیفیت آنها را تضمین می‌کند. شما نگرانی بابت دوام محصولاتی که شرکت ایران یو پی وی سی برای شما نصب می‌کند نخواهید داشت. به نگهداری محدود و اندکی نیاز دارند و فقط شما باید آنها را با استفاده از یک پارچه تمیز کنید. آنها پوسیده نمی‌شوند و همچنین در برابر فرسایش و خوردگی و نمک مقاوم هستند که باعث می‌شود دوام بیشتری نسبت به درب‌ و پنجره‌هایی که از مواد دیگر ساخته می‌شوند داشته باشند.
این در و پنجره‌ها عمر طولانی دارند. آنها در آب و هوای مرطوب تغییر شکل نمی‌دهند، آنها سخت و مقاوم هستند. بهترین نکته در مورد این درب‌ها، شکل اولیه آنها است که حتی با وجود شرایط آب و هوایی خشن تغییر شکل بسیار جزئی می‌دهند. به راحتی باز شده و اجازه ورود هوا از دو طرف را می‌دهند که به تهویه هوا به صورت طبیعی کمک خواهند کرد. آنها در زمستان از ورود هوای سرد به خانه شما جلوگیری می‌کنند و باعث گرم ماندن شما می‌شوند و در تابستان اجازه ورود هوای گرم را نخواهند داد.
آنها سطح بالایی از عایق کاری در مقابل نویز ارائه می‌دهند. آلودگی صوتی خیابانی مانند صداهای ناشی از وسایل نقلیه مختلف و غیره بر زندگی شما تاثیری نخواهد گذاشت و می‌توانید در یک فضای دلپذیر و آرام زندگی کنید.

ایمنی درب و پنجره upvc

همانطور که در بالا ذکر شد، در داخل قاب‌های درب‌ و پنجره‌های upvc دارای یک لایه قوی از فولاد گالوانیزه است، بنابراین درب‌ و پنجره‌های upvc به سختی شکسته می‌شوند، این باعث می‌شود که شما قربانی دزدی و سرقت نشوید، این یک مزیت دیگر به محصولات شما اضافه می‌کند، بنابراین شما هیچ نگرانی در مورد امنیت خانه خود نخواهید داشت. یکی از مزایای عمده استفاده از درب‌ و پنجره‌های upvc این است که آنها قوی‌تر از آنچه که به نظر می‌رسند هستند و به راحتی باز نخواهند شد.
بیشتر درب‌ و پنجره‌های upvc ضد باز شدن هستند، به این معنی که آنها نمی‌توانند توسط یک عامل مزاحم با اعمال فشار باز شوند که نقطه ضعف درب و پنجره‌های قدیمی و سنتی است. مواد upvc مستعد احتراق نیستند چرا که از یک ترکیب پروفیل دارای درجه بازدارنده آتش مطابق با DIN 4102 در آنها استفاده شده است، همچنین طبق استاندارد BS 476 الزامات مقاومت نسبی درجه 1 را برآورده می‌کنند.
از دیگر مزایای این مواد راحتی در تعمیر و تنظیم آنها است و از جهت دیگر بهره‌وری انرژی بالایی دارند. آنها راحت‌تر نصب می‌شوند و عایق کاری بهتری در مقایسه با قاب‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این مواد قابلیت بازیافت بالایی دارند و این همچنین باعث می‌شود که آنها سازگار با محیط زیست هم باشند.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محیا یوسفی

 

استفاده از محصولات upvc با مزایای متعددی از جمله بهره‌وری انرژی، دوام و نیاز به عملیات نگهداری کم همراه است. upvc (Polyplasticised Polyvinyl Chloride) یک ماده بسیار مقاوم است که به طور گسترده در صنعت ساختمان در سراسر جهان استفاده می‌شود.
در حالیکه upvc در حال حاضر تنها درصد کمی از بازار پنجره‌ها را تشکیل می‌دهد، تمایل به استفاده از آنها رو به رشد است. مردم هر چه بیشتر به دنبال جایگزین‌هایی با بهره‌وری انرژی کم و پایدار برای چوب و آلومینیوم هستند و upvc یک ماده عالی برای مقاومت در شرایط آب و هوای آفتابی است. قاب‌های پنجره یو پی وی سی همچنین در طیف وسیعی از رنگ‌ها در دسترس هستند از قبیل: سفید، سیاه و نقره و همچنین پروفیل‌های طرح چوب. رنگ‌ها را می‌توانید بر اساس ترجیحات شخصی خود سفارش دهید. 
در زیر، مزایای بیشتری برای درب و پنجره upvc را خواهید یافت.

 

درب و پنجره upvc

10 مزیت استفاده از محصولات upvc

سیستم‌های پنجره دو جداره upvc

1- نیاز به نگهداری کم

یک شستشوی ساده با آب و صابون، باعث می‌شود قابهای upvc برای چندین دهه کارآیی داشته باشند. دیگری نیازی به سنگ شویی، رنگ آمیزی و یا واکس زدن نخواهید داشت. در صورت لزوم، این ماده سخت را می‌توانید برای پاک کردن لکه‌های مقاوم‌تر تا حد مورد نیاز بسابید چرا که محصولات upvc در برابر آسیب دیدگی به شدت مقاوم هستند.

2- استفاده طولانی مدت

upvc به طور طبیعی در برابر رطوبت، آلودگی هوا و ذرات آلاینده هوا مقاوم است. این ماده دچار پوسیدگی، زنگ زدگی، تورم و یا پوسته پوسته شدن، نمی‌شود و تحت تاثیر خوردگی ناشی از نمک قرار نمی‌گیرد. این باعث می‌شود پنجره‌ها و درب‌های upvc یک جایگزین طولانی مدت برای قاب‌های چوبی و آلومینیومی باشند.

3- بادوام

در محصولات upvc قاب‌ها هرگز دچار پوسیدگی و خوردگی نمی‌شوند و در برابر خوردگی ناشی از نمک مقاوم هستند، که آنها را برای ساکنان مناطق ساحلی به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند. آنها بسیار با دوام و مقاوم در برابر اشعه‌های UV هستند، به این معنی که آنها در شرایط آب و هوای آفتابی رنگ خود را از دست نخواهند داد.

4- عایق صوتی

استفاده از پنجره‌ یو پی وی سی می‌تواند به کاهش میزان سر و صدا تا 40 دسی بل یا تقریبا 80? کمک کند. این می‌تواند منجر به ایجاد یک محیط آرام‌تر در خانه شما شود.

5- ایمن

تا 10 نقطه جدید را می‌توانید برای قفل کردن در و پنجره دو جداره upvc خود اضافه کنید. هنگامی که همراه با شیشه‌های ایمنی لمینت استفاده می‌شوند، این می‌تواند ورود عوامل مزاحم و سارقین به خانه شما را تقریبا غیر ممکن کند.

6- عایق کاری

upvc یک عایق طبیعی است و رسانایی گرمایی کمی دارد. پنجره‌ها و درب‌های upvc خانه شما را با نگه داشتن هوا در داخل سیستم عایق کاری می‌کنند. این منجر به وابستگی کمتر به واحدهای تهویه مطبوع و بخاری‌ها می‌شود تا بتوانید به راحتی دمای داخل خانه خود را تنظیم کنید. بنابراین استفاده از محصولات upvc در دراز مدت باعث صرفه جویی در انرژی و هزینه‌های شما می‌شوند.

7- تهویه مناسب

محصولات upvc در تنظیماتی که تحت عنوان “Tilt and Turn” شناخته می‌شوند موجود هستند. این بدان معنی است که پنجره‌ها و درب‌ها در دو جهت باز می‌شوند که امکان تهویه مطلوب را فراهم می‌کند. پنجره می‌تواند به سمت داخل حرکت کند که باعث کانالیزه شدن هوای بیرون برای ورود به خانه شما می‌شود و هوای گرم از بالای پنجره خارج می‌شود. این پنجره‌ها همچنین می‌توانند کاملا باز شوند که امکان تمیزکاری از داخل خانه شما را فراهم می‌کنند.

8-مقاومت در برابر آتش

محصولات upvc در برابر شرایط آب و هوایی خشن مقاومت می‌کنند و می‌توانند تا حداکثر میزان مقاومت نسبی N5 C4 (غیر سیکلونیک و سیکلونیک) و مقاومت در برابر شعله سفارشی شوند.

9- سازگار با محیط زیست

upvc یک ماده قابل بازیافت است که نیاز به منابع کمتری در مقایسه با فلزات دارد. این ماده دارای طول عمر 40 تا 80 سال است و می‌تواند به عنوان کفپوش برای مکان‌های تجاری، لوله‌ها و اتصالات، لوله‌های لوله کشی، علایم جاده‌ای و سایر برنامه‌های بازیافتی مجددا استفاده شود. شرکت‌ها، مواد upvc را به روش‌های مختلفی بازیافت می‌کنند.

10- ساخت سفارشی

تمام محصولات upvc ایران یو پی وی سی به صورت سفارشی، برای تامین مشخصات دقیق مشتریان ساخته شده‌اند، به این معنی که پنجره‌ها کاملا متناسب با خانه یا ساختمان شما تولید و عرضه می‌شوند.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1398 | نظرات ()